fredag 14. februar 2014

DM software

Leste på forum en som jobbet med ny software på DM,  med noe nye regler,  nye animasjoner..taler...


Sendte han en mail og når han var ferdig fikk jeg kjøpte en kopi av softwaren ( 10 usd tror jeg det var )... var vel bare for chipen og frakt tror jeg ...ikke mye ihverfall :-))

Det som jeg har spilt av denne foreløpig, er bra.. må bare få tid til å spille litt mer, så jeg får en bedre oversikt og får å gi en dypere tilbakemelding om denne softwaren.. Dessverre ikke så mye tid til spilling om dagen ...

Har du en DM er dette en billig alternativ til å gi DM din et nytt facelift på softwaren.









Bildene er tatt med min mobil , så ikke den beste kvaliteten...

Får se om jeg kan komme tilbake med en video ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar