tirsdag 23. august 2011

LOTR Playfield

Siden jeg ønsker meg en LOTR maskin tenkte jeg det ville være flott å kunne få en playfield som også er nær perfekt . Som jeg skrev tidligere synes jeg total finishen på playfieldene på STERN maskinene ikke er veldig bra , så derfor får en ordne det selv slik at disse playfieldene kommer opp på et akseptabelt nivå.
Fikk tak i en ny playfield som har noen typiske STERN "feil".

Esken playfielden kom i





Som du kan se av bildene, har jeg tatt bilde av noen av tingene som jeg føler det må taes tak i, det  er endel feil rundt insertene på playfielden + at en ser lett trestrukturen også i playfielden. Kikk på bildene så blir de større











Da er det bare å få fjernet mylaren som er innstalert ifra fabrikk og slipe denne ned slik at den vil bli klar for lakking og da vil playfielden bli bortimot perfekt til en shoppingjobb på en LOTR maskin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar