onsdag 2. november 2011

The Lord of the Rings LOTR HUO

Da var jeg endelig eier av en LOTR flipperspill,( etter å ha lest bøkene og sett filmene viste jeg at denne maskinen skulle jeg ha en dag ) .

Når muligheten også kom med å kunne få en HUO ( home use only ) , produsert i 2006 17 mai. Og hadde ikke mange over  600 spillte spill på denne mskinen, så LOTRen er ikke spilt mye .







 Har spilt noe på denne før, men ikke så mye at jeg kjenner regelsettet noe godt. Merker også når jeg spiller på denne hjemme, der det ikke er andre forstyrrende lyder,  er det veldig god lyd på dette spillet. Blir fort veldig engasjerende.

Har desverre ikke kamera hjemme så jeg får legge opp fler bilder senere. Her er de jeg har foreløbig.






Sidearten på LOTR maskinen er et kunstverk i seg selv , må være , synes jeg, en av de peneste sideartene på et flipperspill.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar