fredag 9. november 2012

Scared Stiff coin door

Etter MB coindoren hadde jeg da en til over igjen, da falt valget naturlig over til Scared Stiff. Dette er også en Mod som er lett å reversere , da det bare er å lakke døren svart igjen hvis jeg ikke liker denne.



 

Denne moden har jeg hatt lyst til å gjøre en stund men har ikke hatt så mye tid i det siste.

Begynte med å match gråfargen til kabinettet

 
 Etter å ha matchet fargen , greit nok var det å se hvordan den ser ut i maskinen
 
 
Lakket opp døren med airbrushen , til jeg var fornøyd med hvordan døren ble seende ut
 
 

La også inn et par exstra øyne i døren ... som kikker ut på spilleren...Ble ikke så verst synes nå jeg .. 
 
 
 Så er det bare å få lakket opp igjen med klarlakk og montere tilbake i maskinen .. Kommer tilbake med bilder når maskinen får døren tilbake...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar