mandag 6. juni 2011

Pirates of the Caribbean


Dette er min første stern maskin , og den er , synes jeg flott i kabinettet og tema synes jeg også er morro.
Hadde vel egentlig ikke spilt denne noe serlig mye før men det lille jeg hadde spilt på denne syntes jeg var morro. Denne maskinen har jo også noen artige toys, som seilene og skipet som faller etter hvert som du skyter på dem og kisten med hjerte i.  Softwaren ble også oppgradert til siste versjon da den som var innstallert ikke hadde vært oppgradert på lenge...






Når jeg fikk denne hjem var det mye møkk på playfielden, så den fikk seg en vask og noen pærer ble byttet og maskinen ble kikket raskt over for å se etter noen feil. Det viste seg imidlertid at det var noe feil med mekanismen til å heve senke skipet i playfielden.  Så da var det frem med verktøy for å feilsøke etter problemmet.




 Oversiktlig er det også på hva du må gjøre for å fullføre oppdrageen dine for å fylle hele kompasset



Liten oversikt utover playfielden



Her er skipet og seilen som skal senkes og kraken som skal bekjempes etterpå



Kisten hvor hjertet er oppbevart , artig når kisten åpner seg og hjertet pulserer

Et lite bilde av maskinen igjen


Eller så var det ikke noen store overaskelser uten at det er mange pærer som trengs å skiftes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar