onsdag 2. november 2011

LOTR path of the dead MOD

På LOTR så er det en mod på path of the dead som jeg synes ser bra ut. Denne modden går ut på å montere 3 eller 4 dead warriors over path of dead. Søkte på e-bay og fant en eske med de 3 figurene som trengs. Betalte ikke mye over 100 kr for disse. Så dette bør være en billig mod å lage selv.



Har liggende noen ultra bright grønne leder (5mm) hjemme som jeg har tenkt til å bruke her. Ledninger har jeg også.Trenger å handle inn en plexiplate så jeg kan lage en base som figurene kan stå på. og eventuelt bruke noen starpost på path of dead. Denne modden er lett å gjøre om slik at den fort blir orginal igjen.

Ellers så kan jo plexiglasset kjøpes ferdig herfra

Pinbits plexiglass Path of the dead MOD

Bilde av hvordan det eventuelt blir også ( bilde lånt fra pinbits)



Resultatet bør bli noe som dette i videoen ( ikke min maskin)


Når jeg har bygget ferdig og innstalet denne modden vil jeg skrive mer om hvordan det jobben gikk og eventuelt ting å ta hensyn til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar