onsdag 23. mars 2011

Cirqus Voltaire shopping startet

Endelig etter litt tid borte har det igjen blitt litt tid til shopping av CVen. Denne hadde jeg som sagt et nytt sett med decaler til. Siden sidearten som står på er slitt ved knappene og endel merker/skraper vil jeg bytte slik  at den blir som "ny" igjen.




Playfielden har jeg tatt ut for denne skal jeg fikse opp i og clearcoate slik at den blir som ny igjen :-)



Demonterte ned maskinen i deler slik at jeg kan begynne på å fjernesidearten.

Trenger nok også litt pussing invendig og litt lakkering .


Og da var det bare plutselig bare backboxen igjen på plassen,ved siden av CFTBL.



Og kabinett er klar for å jobbes på.


Etter endel timers arbeide var den gamle sidearten fjernet, restene etter det gamle limet har jeg også klart å fjern i løpet av økten idag, slik at utvendig ser den slik ut nå.



Så da er det bare å begynne med kabinnetet innvendig. Demontere deler , pusse , lakke ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar