tirsdag 26. oktober 2010

Mer playfield og airbrush

Etter jeg fikk gang på airbrushen igjen, etter at airbrushen ikke har vært i bruk på leeeenge, så kjenner jeg at dette faktisk var morro igjen, så derfor fortsatte jeg med vidre utbedringer av Monsterbashen og en TZ playfield som har noen utfordrende omeråder som krever endel arbeid. alltid spennende å se om en kan klare å reprodusere opp igjen det som mangler. Tidkrevende er denne type jobb også.

Det er alltid moro med bilder. På TZ har jeg sett endel bilder med slitasje i disse omerådene,så en får se hva resultatet blir tilslutt, så noen bilder av jobben under utbedringene. Fargene pleier også å være utfordrende å matche, når en clearcoater vil også dette forandre litt på fargenyansen. Men kommer ganske nær føler jeg. Endel arbeide gjenstår men det begynner å ligne noe

Sånn så playfielden ut når den kom til meg:






 Her pleier det å være endel TZ med slitasje harjeg inntrykk av .

Før:




Men som sagt, endel arbeide igjen her. Men ikke verst synes jeg til å være "amatør".

1 kommentar:

  1. Hej

    vad är det för en airbrush målning? Vad är pruduktet? Det ser bra ut från vad du gör. Jag är också ny på airbrush. Och glad flipper.
    Med vänliga hälsningar, Lillian "Danmark"

    SvarSlett