tirsdag 26. oktober 2010

Playfielder

Hadde et par timer ledig på dagen,  så hva passer da vel ikke bedre å jobbe litt med flipper. Venter på å få komme meg bort til sandefjord får å få kjøpt siderails til CC + nytt strikksett  ++.Så her blir det ikke så mye aktivitet på CC før jeg har vært der.

Har tidligere kjøpt diverse playfielder tidligere som jeg har tenkt å restaurere for å ha på veggen som pynt i gameromet.





Bestemte meg for å jobbe litt på Monster Bash playfielden og prøve å ta noen fler bilder under denne prosessen, playfielden har endel inserts som trenger litt TLC. Denne hadde også inserts som hadde reist seg litt slik at disse ble varmet opp og resatt tilbake.

Før start:







Men før jeg kan starte med airbrushing så må jeg slipe ned playfielden, slik at clearcoaten/fargene får noe å bite i.




Monster Mosh Pit 1-2-3 har behov for litt utbedring da sprekkene rundt insertene synes veldig godt. Men etter litt arbeide blir det bedre.





Monster mosh pit inserten er det også behov for utbedring rundt det hvite her også.




Kulen som går mot frankenstein trenger virkelig TLC. Så etter arbeid med denne inserten blir det vesentlig bedre.




Utbedrer også noen småting som ikke vil bli synlig etter alt er montert igjen , men tar det med.








Da er det bare å fortsette med ytbedringene av de andre insertene og deler av playfielden. Og til slutt blir det selvfølgelig clearcoat over dette for å se resultatet. Men som sagt endel arbeide igjen på denne playfielden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar