fredag 29. oktober 2010

TAF playfield

Siden jeg vurderer å selge playfieldene som jeg har eller henge dem på veggen så tenkte jeg det ville være greit å legge ut bilder her av hvordan de ser ut. Så kan jo de som eventuelt synes de ser bra nok ut for bud sende meg en mail,
Jeg vet at vii alle har forskjellig oppfattning om hva som er bra/dårlig . Så jeg får prøve å beskrive det som eventuelt skulle være "negativt"

Denne playfielden kjopte jeg på ebay og restaurerte jeg for ca 1 1/2 år. Denne kjøpte jeg for å ha i mitt TAF slik at jeg hadde god tid til restaureringen på playfielden som kom med maskinen. Altså denne er for øyeblikket innstalert i min maskin og gjør ikke skam på den synes nå jeg. Etterpå var tanken veggen for denne playfielden. Derfor er det 2 ting på denne playfielden som jeg ikke gjorde 100 %, så kan du selv bedømme om det er noe vesentlig for deg. Lettere å bedømme også når playfielden er innstalert i maskinen.

Her er det noen bilder av playfielden:













 Og så var det de 2 tingene som jeg mener er verdt å nevne: Vet ikke om den oppservange har oppdaget det :-)

Ved øvre venste popbumper er et omeråde på playfielden egentlig er inngjerdet, måtte gjøre airbrus jobb på dette omerådet , og fikk ikke noe tilfredstillende resultat med gjerdet denne gangen i forhold til tiden jeg brukte, så gjerdet ble fjernet.




Den andre tingen er ved enden av wirerampen hvor ballen faller ned er ikke 100 %, der hvor switchen er .


Har ikke noe å skjule, så hvis dette ser bra ut for deg , gi meg et bra bud :-)). så vil jeg vurdere det.

Playfielden fremstår som veldig pen og hel. Og vil garantert gi maskinen din et løft i forhold til gjennomsnittet av taf playfielder. Har spilt på denne og har ikke noe å utsette på den selv, hadde jeg hatt 2 TAFer hadde jeg ikke hatt noen problem med å ha denne playfielden innstalert i denne.

Ny eller gamle playfielder, har ikke sett 1 ennå som er 100 %  ennå, husk at dette er en bruksting.

Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar