tirsdag 7. desember 2010

Cactus Canyon Ferdig

Etter endel inntens jobbing har jeg fått montert på de siste delene på playfielden og fått denne tilbake til kabinettet. Har konsentrert meg endel om jobbingen så bilder fra den siste biten er det lite med av selve jobbingen , men resultatet er det , for dem som liker bilder





Har flammepolert plastrampene, og loddet litt der hvor det har vært behov for dette.

Har montert på siderailsen også. Disse kom med en plastbeskyttelse som satt innihelvete godt på . Satte tolmodigheten min på en prøve.



Totalt har dette vært et langt prosjekt , men når jeg ser resultatene nå så er det absolutt værdt strevet. Maskinen fremstår nå som bedre en ny. Sinnsyk fin ble den faktisk. Og har spilt litt så det som gjenstår er litt fin tuning , (justere switcher osv..=, dette får jeg ta etterhvert som jeg spiller merker det bedre da..

Så her er endel bilder av herligheten :-))

Først Kabinett:





 Hadde ikke hjerte til å fjerne de orginale merkene siden de var så fine så de fikk bli

Noen bilder av playfielden:

En flott damen med noe godt i hånden






Så på med litt lys på playfielden.Når jeg slo på denne kom ingen feilmeldinger , men for min bedre halvdel ble det ikke så posetivt. Hun hadde GC på denne , siden dette prosjektet har vart så lenge og batteriene ikke har vært de sprekeste mistet hun sin plass, så hu må nok spille seg opp igjen :-))













Tilslutt har CC fått selskap av MM. 2 Herlige maskiner synes jeg.



Da er det bare å fortsette på playfieldene som jeg prøver å få ferdig , kanskje blir noen av dem solgt ?


The End

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar