søndag 19. desember 2010

Flere bilder TZ (SOLGT)

Da har jeg tatt noen flere bilder på TZ for dem som ønsket seg det.





Har lagt ut 2 tannpirkere hvor folk får være oppmerksomme på om det er noe som du synes betyr noe. Jeg synes playfielden fremstår som en fin playfield, som vil bli flott når den er innstallert i en maskin.

Er ikke ute etter å lure noen , så er det flere spørsmål , eller bilder så send meg en mail. Synes selv at dette er en grei pris på denne i forhold til hvordan denne ser ut..

Klikk på bildene så blir de større.























SOLGT. Er ikke ute etter blod pris, så hvis jeg får et bud over min. som jeg synes er grei blir denne solgt. Denne vil ligge ute tilsalg til jeg har vært i Sverige eller at denne er solgt før dette. Etter turen min til Sverige/Gøteborg, blir det ikke noe salg av playfielder.

Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar