tirsdag 14. desember 2010

MB playfielden ferdig (SOLGT)

Da var omsider MB playfielden ferdig. Om denne blir solgt eller ikke så kommer jeg ikke til å bruke mer tid på denne, da utgangspunktet er veggen for denne playfielden. Kunne sikkert brukt masse mer tid på denne , men det har jeg desverre ikke tid til nå.  Legger playfieldene med bilder ut slik at folk kan vurderer i god tid om de ønsker playfielden(e).



Hvis jeg skal selge denne ønsker jeg bud over (Solgt) N.kr. Synes du det er dyrt så er det også helt greit. Ser det ligger en godt sliten en på ebay til 349 $ , og da har du ikke begynt med airbrush og clearcoat. Selger denne ikke for noe mindre enn dette uansett. Jeg kan heller ikke gi noen garanti på playfielden. Jeg anser at handlen er avsluttet når betalingen av playfielden finner sted, og denne er levert, hvis denne blir solgt. Forbeholder meg også retten til å selge til hvem jeg vil. Eller avslutte salget.

Om du finner ting du ikke liker, ikke gi meg et bud, Er du en person som må finne feil for å ha det bra, ikke gi meg noen bud. 

Tror denne playfielden vil være grei for de fleste. Har gjort samme jobb på min og ikke hatt noen problem med denne playfielden. . http://forum.spilledilla.com/viewtopic.php?f=4&t=4308

Her er bilder av playfielden, så studer bildene nøye og tenk og eventulet gi meg et bud. Klikk på bildene så blir de større. Har tatt bildene ute i dagslys så jeg håper det vil gjøre bildene best mulig opp i mot hvordan denne ser ut:


























Har bare en ting jeg vil nevne på denne playfielden. På insertene for dracula, wolfman, mumie har jeg lagt inn hvit for å slippe å se en svart strek på dem . Dette er kunn merkbart hvis det er lys in fra undersiden og du ser nøye etter dette.  Se bildet :




Hvis du ønsker bilder av noe annet, send meg en mail. Ellers så får du kikke godt på bildene.

Mvh Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar