søndag 5. desember 2010

Cactus Canyon mer montasje

Ferdig med endel jobbing og kurs, så nå er det endelig tid igjen til litt montering videre på CC. Herlig å sette ting isammen nå . Ser resultatene kom fort nå.

Har fått kjøpt inn et strikksett fra P4P







+ 2 nye siderails, som skal monteres når jeg har fått meg noe dobbesidig teip. Da det ikke er på disse.







Pusser ned metal som er slitt/bedriten slik at det ser "ny" ut etterpå :-)), gjør dette med alt metall.







Når delene er pusset ned og gjort rene igjen blir resultatet slik:









Nå er strikkene også kommet på plass. :-)





En ting som jeg  ikke liker med CC er når kulen blir spyttet ut bak Bart . Kulen slår da inn i sekskantstolpen som står rett opp. Dette gir stor fare for slitasje/ ujevnheter på kulen som er med på å øke slitasjen på playfielden, Så jeg tenkte å prøve å bruke postsleeves for å se om det blir velykket som demping.
 Her er bilde av hvordan det ser ut.






Her er noen bilder av den vidre fremgangen.Satt på plass plastrampene slik at jeg kan vurdere dem på plass. Disse trenger rengjøring og litt flammepolering. Noe plast har også kommet på plass:











Ting begynner å falle på plass mot slutten av prosjektet og denne maskinen begynner å bli sinnsyk strøken. Herlig , bedre enn ny snart.

:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar