tirsdag 14. desember 2010

Selge playfielder

Situasjonen har forandret seg litt for meg i forhold til jobb , slik at fra høsten neste år blir det mye reising i forbindelse med jobb , de neste 1 1/2 - 2 år ,slik at jeg ikke kommer til å prioritere noen store flipperrenoveringer på playfielder etter jeg har vært en tur i Gøteborg en gang forhåpenligvis i løpet av vinteren. Derfor blir følgende playfielder lagt ut for salg for dem som ønsker seg dem og pris som jeg ønsker meg er ,eller du kan jo selvfølgelig sende meg et bud .


MB:                   H.B.O        SOLGT N.kr  6 lag
JD:                     H.B.O         Bud N.kr  6 lag
CFTBL:              H.B.O          SOLGT (slipes ned engang til og lakkes opp igjen ) 6 lag
TZ        :             H.B.O          SOLGT   Denne er ferdig. Bilder ligger inne på bloggen her. 6 lag lakk
AFM mirco:                            SOLGT.



TAF : Denne er jeg ferdig med engang i Januar/februar , men denne skal inn igjen i min TAFG, så denne tror jeg ikkejeg får byttet slik at den andre playfielden blir ikke solgt i nærmeste fremtid.



Etter jeg har vært i Gøteborg/Sverige vil jeg ikke ha noen av playfieldene ute for salg, så de vil ikke være tilgjengelige etter dette.

JD kommer jeg til å slipe ned engang til å legge ut nye bilder av denne. Har selv innstalert inn en CC playfield i min JD her http://forum.spilledilla.com/viewtopic.php?f=4&t=4425 ble veldig fin.

Når CFTBL er ferdig kommer jeg til å legge ut bildene.

Så kan du vurdere bildene etterhvert som de kommer ut om playfieldene er noe du ønsker å bruke i din maskin ,

 Er du i tvil ikke gi meg noen bud, Er du en person som må lete etter feil for å ha det bra , ikke gi meg noen bud.

Ut over dette er alle selvfølgelig velkommene til å by eller spørre om det skulle være noe.

Mvh Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar