tirsdag 28. september 2010

Cactus Canyon bakside kabinett

En annet "tips" som jeg ikke nevnte ved forberedelsene er selvfølgelig baksiden av kabinettet som heller ikke må glemmes. Her pleier jeg å lakke opp når det er behov for dette, og legge tilslutt et lag med halvblank klarlakk på tilslutt. Og pusser/polerer over slik at det blir en pen/jevn overflate.

Bytter bestandig ut også knottene bak 22mm (de hvite) med nye, løfter helheten opp betraktlig.

Knottene kjøper jeg på biltema (link klikk på knotter) Knotter. Denne ser ut som NY igjen .




På bakboksen uder sitter det også slike knotter som selvfølgelig også trenger litt TLC.
Så her er også en liten del av kabinett forberedelsene fra baksiden. Jeg pleier også på baksiden av bakboksen og gjøre en jobb, så jeg får se om jeg får skrivd om det senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar