tirsdag 21. september 2010

Cactus Canyon Forberedelser kabinett

Prøver å organisere noen av mine bilder og kom over noen av bildene jeg tok for å forberede kabinettet for nye decaler.

Kabinettet har enkelte ganger sprukket i hjørnene og i bunnen . Da pleier jeg å lime dem i sammen igjen slik at det blir helt igjen. Har kjøpt meg noen store tvinger til denne jobben og de har jeg fått brukt mye.

Slik så kabinettet ut før jobben startet

(Klikk på bildene så blir de større hvis det er inntresangt)





Som en ser så er ikke fronten så veldig pen. Så her trenger den endel jobb med sparkling og pussing.

Kabinettsider var slik:





Så da var det bare å få fjernet de gamle decalene å kjøpe nye på P4P.

Etter decalene var fjernet kikker jeg over å limer igjen der hvor det er behov for dette. Hjørnene har som regel behov for å limes igjen og det pleier jeg å løse sånn som dette.




Bunnen har også mange ganger behov for litt "kjærlighet" en kan se sprekken på bildet.




Fyller sprekkene med lim og setter tvingene på og lar dette stå noen dager.




Backboxen har også behov for litt TLC.







Så er det behovet for sparkling som kommer nest etter dette.





Kabinettet blir så etter pussing/sparkling lakket opp og klargjort for decaler. Jeg legger alltid mine decaler tørt.



Dette er littt av hva mine forberedelsersom går inn i kabinettet for en shopping jobb tilbake til NY-skikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar