søndag 26. september 2010

Playfield AFM delbetaling mot en CV ? (Solgt)

Denne playfielden ble og blir reprodusert igjen . Prisen på denne er relativ høy desverre, men til en atraktivt spill så er det vel greit å skru prisen opp ????

Er på utkikk etter en CV , siden jeg har 2 ekstra playfielder, har jeg omsider bestemt meg for at playfielden som det er bilder av under her kan gå som delebetaling, så noen andre kan bruke denne istedet for at den står hjemme hos meg eller henger på veggen og gjør ingen nytte for seg. 

Så har du en CV å trenger en AFM playfield , gi meg et bytteforslag med hva du kunne tenkt deg imellom av penger ?

Har dessverre mye å gjøre om dagen så for meg er eventuell en handel/deal ikke aktuell tidligst November/desember. Men hvis dette er inntresang gi meg en lyd.

Denne playfielden har jeg hatt stående i godt over 1 år nå så denne er ferdig herdet, for lenge siden nå. Kan desverre ikke gi noen garanti på playfielden, da jeg er privatperson. Det er ingen problem med playfielden. Det er bare å studere bildene. :-)

Jeg er så heldig at jeg har 2 AFM playfielder extra, 1 orginal som jeg har restaurert og har tenkt å beholde selv og en repro versjon. Så her er noen bilder av herligheten.

Klikk på alle bildene så blir de større









En annen ting med playfielder siden vi er inne på dette og inserts ,vet ikke om det er andre som har registret dette fenomenet. Det er ikke så mye stoff å finne på deette emne heller. Over tid så forandrer/beveger treverket og inserten seg forskjellig i forhold til temperaturene, slik at en kan se en ørlite variasjon mellom inserten og playfielden  over tid. Dette fenomenet kommer en ikke utenom desverre. Ser dette på playfielder som jeg har kjøpt selv fra IPB, mirco osv. Dette har jeg lest endel om rundt på de forskjellig forum. Blant annet Bill Davis  anbefaler at en sliper ned med 2000 1 gang i året på CC playfielder og på TOP videoen, 4 tror jeg, forklarer og demonstrere Shaggy dette.

Her er et noe bilder fra  fra HEP, dette er en playfield som er ferdig CC, men en kan se at denne også har en liten variasjon mellom inserten og playfielden .






Men selfølgelighvis det skulle bli noe som dette vil det jo bli problemmer ( ikke min)




Her er noen fler bilder, høyere oppløsning på bildene av min AFM playfield,studer dem , er dette aktuelt gi meg en lyd. Send meg en mail hvis det skulle være noe.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar