mandag 3. januar 2011

White Water Shopping

Så var det WH2O sin tur. Dette er en av mine absolutte favoritter, ennå. Denne maskinen har jeg hatt nå snart i 5-6 år og blir ikke lei av denne. Dette spillet gir mye for pengene synes nå jeg.

Denne hadde begynt å vise slitasje på fler inserts , men heldig vis ikke for mye, så dette måtte taes tak i før det fik utvikle seg vidre. Pluss den haddde litt slitasje utenfor minehole som også måtte taes.







Denne maskinen har jo mange plastramper så her var det bare å finne frem butanbrenneren.
Maskinene ble plukket ren for deler over og under playfielden, pusset under og over . Airbrushet/malte opp hvor det var nødvendig ( veldig lite) og fikk denne lakket opp. Og lagt til siden for at denne kunne herde seg ferdig.
Her er noen bilder av maskinen under ribbingen









Rampene på denne maskinen var ikke så fine så nye decaler til rampene ble kjøpt inn og de gamle fjernet og rampene ble flamepolished, de ble som nye og jævla fine. Var litt spent når jeg skulle flamepolish falls rampen, lang og litt uhåndterlig, men det gikk bra, brukte bare mer tid.
En annen ting med rampene er ranpen som er etter flipperarmen på øverste rampe lå litt over playfielden slik at kulen fulgte denne kanten tilbake til armen, så her borret jeg opp og skrudde inn en extra skrue slik at nå har jeg bare en sjanse til å klare rampen ellers ruller kulen tilbake mot nedre playfield. Mer realt og en større utfordring, her er et bilde.




Her bestemte jeg meg for også å bytte flasherene til blå domes, ser penere ut , desutteen ble det blå lys også i whirpoolen.

Fikk også tak i ny plastikk rundt whirlpoolen og bigfooten, et del sett som ikke var så dyrt. Komplett synes jeg er for dyrt med så få deler.
Nye fjell hadde jeg liggende så disse ble også byttet ut så alt skulle være komlett.





Byttet alle coilsleevs, switcher som var gåen, instalert plastic protector set, nye starpost, osv
Kabinettet utvendig bestemte jeg meg for ikke å gjøre noe med da jeg syntes dette var for fint til å skulle gjøre noe med, Uborret er den også,





Når maskinen var remontert var den som ny, herlig med rampene som ble helt blanke og
gjennonsiktige, har bare spilt et par runder på denne, liten tid til spilling om dagen . Men til vinteren skal denne brukes.





Her valgt jeg også å kutte ut strikket som lå immelom slik at ballen kan komme seg ut på begge sider av popbumperen






Her er promo video fra denne maskinen



Når denne også har fått en ny home rom H-6 som ikke lenger er plaget av resett har jeg ikke noe å utsette på denne maskinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar